söndag 1 juli 2007

Slutord för midnattssolsrallyt

Oj, vad kul det har varit dom här 4 dagarna som rallyt har tävlat.....

Tävlingen i sig, kändes som samma drag runtomkring när jag själv tävlade i SM på 80-talet med massor av publik och tävlande som verkligen gjorde tävlingen till något extra....

Per Carlsson , Jårs Damberg mfl i organisationen runtomkring Midnattssolen kan verkligen vara stolta över ett rally som alla verkligen uppskattar och nog gärna kommer tillbaka till.

enda frågetecknet är om ett Historiskt rally ska var den mest uppskattade och uppmärksammade tävlingen i sverige (förrutom VM då)..... det borde verkligen få SBF och framförallt Rallyutskottet att fundera både en och fyra gånger över som händer med SM-serien...... och varför dom inte når ut till folk på samma sätt som Midnattssolen faktiskt har gjort.......

Själv har jag blivit lite överväldigad över genomslaget och alla positiva kommentarer över denna lilla hobbyblog som jag gjorde bara för att pappa skulle ha något att kolla tillbaka på efter rallyt.... så tack alla ni som mailat in bilder till mig och kommit med positiva kommentarer när vi träffats ute i skogarna.


Men bloggen slutar INTE här...... jag kommer fortsätta lägga ut lite mera bilder och kommentarer ..... så maila gärna in bilder till mig......... och så ska jag försöka få lite "undercover" bilder på folk ikväll på banketten när det berättar alla "sanningar" om varför det borde ha gått om inte om hade varit.... ;-)

Inga kommentarer: